fredag 19 augusti 2011

Gräsänka, tid till att tänka!

Att vara gräsänka en fredagskväll är inte så pjåkigt ändå, trivs med min egna kvalitets tid.
Dock det sista jag sa idag på jobbet va:
- Men åhhhh, jag har inte ens något att måla på eller pyssla med hemma. (kli i fingrarna!?)
Jag måste nog ta vara på de här kvällarna och inse att man inte kan ligga på topp jämt utan njuta av att kunna se precis vilken film jag vill, fläka ut mig i soffan som jag vill  och ta 4 godisar i munnen samtidigt om jag vill. Småsak för vissa men kvalitetstid för mig :)

Idag på jobbet kollade vi igenom Yankee candles nya dofter och vi såg till att ta hem lite av det nya och även favoriter i repris. Nästa helg kommer Syntema/Happy Homes för första gången stå och visa upp sig på WIK dagen framme i samhället och med oss kommer vi ha de nya ljus nyheterna med mycket annan inspiration och fina erbjudanden.

 F börjar bli lite trött på mitt Yankee Candle begär, men de är verkligen helt underbara. Min favoritdoft är helt klar Winter Wonderland, den funkar på vintern som sommaren. Men man får ju fälja säsongen litegranna i alla fall så just nu doftar det Pink Sands i huset :)
Kom in och kika på våra nyheter!

Dessuton 22-29 September kommer vi ha Inspirationsvecka i butiken, såsom alla Happy Homes butiker kommer ha i hela Sverige, det kommer bli myckt planering och idéer att bolla med. Vi ska ta fram trendspaningar och visa hur man skapar av tapet och vad man kan göra av slitna gamla möbler och annat skoj.
Det kommer bli roliga veckor framöver och det ser jag verkligen fram emot!

Bild lånad av Happy Homes


Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen och jag hoppas ni får en lika härlig helg som jag kommer att ha!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...