fredag 1 juli 2011

Porch Swing

Jag kan inte riktigt sluta tänka på min perfekta gunga som jag vill ha hängandes under vårt stora träd. Först har jag tänkt mig att vi skulle bygga en platsbyggd sittbänk runt trädet och det var meningen att vi skulle göra en i sommar, det skulle också bli en perfekt avställningsyta för krukor och annat fint. Men jag har blivit helt besatt av att hitta en hänggunga, det finns många fina i New Englands stil men jag vill ändå ha en mer traditionell och enkel modell, så som bilden nedan.
Tänk att fylla den med fina linne kuddar eller en härlig pläd. Detta skulle bli min nya favoritplats i trädgården, bara att ta med en bok och njuta. Som sagt skulle vi bygga en bänk så skulle jag nog ändå bara ha det som en dekorationsbänk och vi skulle aldrig kunna annvända den av praktiska skäl så jag har nog övertalat mig själv.


P&K Johanna

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag tillverkar Porch Swing´s, se dom på
    www.porchsing.n.nu eller www.henrysnickare.n.nu
    mvh/Henry

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...