onsdag 13 juli 2011

Hanna Werning

För ett tag sen kom Hanna Wernings nya kollektion för Boråstapeter, en helt underbar tapetkollektion som innehåller så mycket fina mönster och färger. Hon har som i sin första kollektion för Boråstapeter annvänt sig mycket av naturen och tagit inspiration av djur och färger. Med hennes lekfulla mönster kan man knappast bli deprimerad, tvärtom :) Hon har också döpt alla mönster efter söta små namn till och med det gör det lite roligare som t.ex:  papegojnypon, solkoja, klättervippa och rävdunge. Jag hittade många favoriter i katalogen och funderar redan lite på vart jag ska sätta upp en av dessa godingar.

3 av dessa godingar åkte i alla fall upp i butiken idag och resultatet blev riktigt bra. Jag tapetserade upp olika mönster på olika väggar för att visa hur man kan leka med mönster och färger istället för att bara köra en fondvägg. Tog lite pics så att ni skulle få se slutresultatet och jag hoppas att ni blir lika förtjusta som jag blev :)


 

                                                         Solkoja

                                           Rävdunge                                          Papegojnypon

Gå in på Happy Homes hemsida och sök upp er närmsta återförsäljare för att kika på Hanna Wernings kollektion. Mig hittar ni i Vaggeryd, VÄLKOMNA!

                                                                       P&K Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...