torsdag 8 september 2011

Ny familjemedlem....

För det första så ber jag om ursäkt att jag vart så dålig på uppdatering den senaste veckan, men ibland har man inte riktigt den tiden som behövs. För det andra vill jag nu visa upp vår nya familjemedlem.....



Det här skåpet hittade jag på blocket i Bruzaholm, strax utanför Eksjö. Jag blev kär direkt och va bara tvungen att ha det. Jag hade tur som va först, det hade tydligen ringt hur många som helst och då blir det faktiskt extra njutbart över att vara först i kvarn. 1500:- kostade den här skönheten mig och jag behövde inte göra ett dugg med skåpet, färdigmålat och klart. Jag behöver dock köpa nya hyllplan, ni kanske ser hur ostadiga dom är. Men jag var tvungen att fylla upp skåpet så länge eftersom vi skulle ha folk till F:s födelsedag :)
Jag älskar hur möbelns breda utsalning är, hur det gör möbeln mer detaljerad och unik, dessutom ser den maffig ut utan att se för stor ut. Skåpet är 1.34 x1,10, perfekt storlek för vårt vardagsrum, eller kanske till och med i nya vardagsrummet som kommer byggas i vår.

 P&k Johanna


2 kommentarer:

  1. Tjusigt! gillar den lilla tavlan också, är det en torkad växt?
    kram alexandra

    SvaraRadera
  2. Tack Alec :) det är en tapetbit från Falsterbo kollektionen. Samma tapet som jag tapetserade i garderoben. Kraam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...