tisdag 13 september 2011

Tänk vad man kan bli glad av plåt....

Nu är äntligen bror här och sätter plåt, det blir så himla fint med silver till det vita. Dessutom får huset ett mer färdigt utseende eftersom plåtarna och rännor får en inramande effekt. Dessutom kom ju skylten upp igår som sagt och idag smäckte vi upp lampan vid dörren. kanonbra!!
Nu har det hunnit bli mörkt ute så bild på rännorna får ni se imorgon men något litet kort hann jag ta.



Här ser ni lampan som jag hittade igår, vi hade hittat en från Norlys, men den här var så himla lik + att det fanns i butik så man fick se den på riktigt. Lampan kommer från Konstsmide och den va perfek i måtten 40cm hög.


Jag lägger ut en bild imorgon på hela huset så får i se hur det blev. Man kan nästan säga att jag är lite kär, jag älskar vårt hus :)
Det blev ett kort inlägg idag men jag tänkte att ni ville se hur det blev eller är det bara jag som är exalterad?!

Ha en mysig tisdagskväll allihopa

1 kommentar:

  1. Va fint det blir. Skylten passade in jättebra o lampan blev perfekt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...